Dubbel dos inspiration per post

13.06.2018 21:17

Idag kom det en dubbel dos inspiration neddimpandes i postlådan.

Skriva, marknadsföring, PR, bok, tidning

 Inspiration för både skrivande och säljande av böcker.

Skriva har jag prenumererat på hur länge som helst, ibland har jag lusläst dem, vikt hörn och strukit under och ibland har jag fått låta dem ligga eftersom jag ändå inte haft tid att skriva. För det är frustrerande att bli inspirerad och inte kunna göra något av idéerna. Men nu tänker jag att Skriva ska få inspirera mig till att ta tag i omarbetningen av manus nummer fyra. Och apropå det så återkommer jag inom kort med en uppdatering om läget för alla dessa manus.

Den andra inspirationen är en bok som jag beställde eftersom den verkade rikta sig till exakt sådana som mig, som ska släppa en bok och undrar hur i hela friden den ska kunna synas bland alla andra hundratals böcker som släpps. Den heter Läs mig, en kreativ PR-handbok och är skriven av Marthina Elmqvist. Jag kan ge er ett utlåtande när jag läst den. Det kanske är någon av er som redan har gjort det? Vad tyckte ni i så fall om den?

Lämna gärna en kommentar här!

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar