Får jag presentera: Mitt bokomslag!

15.07.2018 19:19

Först och främst tusen tack till alla er som tog er tid att tycka till om framsidan på Den som står dig närmast i olika nätforum. Jag blev nästan överväldigad av responsen, där över 500 personer har lagt sin röst. Det var faktiskt ganska jämnt mellan de båda förslagen, men det med samma typsnitt på titeln som på mitt namn vann med runt 50 röster.

Samtidigt har jag och förlaget tagit till oss synpunkter och grafikern har jobbat om framsidan ytterligare lite, så att det som var slutversionerna faktiskt blev de näst sista versionerna. Nu har mitt namn fått enbart inledande versaler och i övrigt gemener, samtidigt som ett litet förtydligande "roman" har fått komma med.

Idag kan jag äntligen presentera den slutliga slutversionen:

framsida, bokomslag, roman, Nina Källmodin, Den som står dig närmast

   Framsidan till min debutbok är äntligen klar! (Formgivning står mitt förlag Winai books för.)

Jag skojar inte om jag säger att jag är superexalterad! Skulle lätt kunna hjula över gräsmattan trots 32 grader i skuggan, om hjulning vore något som ingick i min repertoar. Nu är det inte det, så jag nöjer mig med ett glas kallt vitt vin. Funkar det också.

Lämna gärna en kommentar här!

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar