Läs ett smakprov och förhandsbeställ boken!

11.09.2018 17:52

Nu är det två veckor kvar till det stora boksläppet. 

 

Som jag skrev sist så sker det på Mora folkbibliotek, dit ni som har möjlighet att komma är varmt välkomna klockan 18 den 26 september. Boksläppet inleds med lite presentation av förlaget, boken och mig själv förstås. Sedan blir det lite trevligt mingel, dryck och snacks samt möjlighet att köpa en signerad bok direkt på plats. Slå till, vetja!

 

Jag hoppas att ni som föranmält intresse redan har fått era mail. (Om inte, kolla i skräpposten. En del mail verkar ha fastnat där.)

 

Ni som inte kan komma på boksläppet har redan nu möjlighet att förhandsbeställa boken hos förlaget. Då skickas den ut så fort den är officiellt släppt, alltså den 26 september. Gå in här och fyll i beställningsformuläret längst ner på sidan. Köper ni mer än ett exemplar får ni rabatt!

 

Det går också att lägga en bevakning hos näthandlarna Adlibris eller Bokus, så skickar de ut ett mail när boken finns att beställa. Sist men inte minst hoppas jag att boken ska finnas att köpa även hos några lokala bokhandlare. Uppdaterar er såklart om detta!

 

Är ni nyfikna på boken och vill veta lite mer innan ni beställer? Då finns det en lösning!

 

Här kan ni läsa några sidor hos Smakprov och här hos Provläs, där Den som står dig närmast förövrigt presenteras som nyhet på förstasidan:

 

 

Nu funderar jag på att göra en ”nedräkningskalender” härhemma, som jag brukar göra med barnen inför större resor, födelsedagar och annat roligt som vi ser fram emot.

 

Ha det gott!

 

Lämna gärna en kommentar här!

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar