Ni missar väl inte?

05.11.2018 18:40

Den här veckan händer det här roliga:

 

För er som inte vet så är det här på min hemmaplan, verkligen, då jag växte upp i Malung och flyttade därifrån först när jag var 20 eller 21 år. Så halva mitt liv har jag bott där, nu när jag tänker efter. Ska bli extra spännande och roligt att få möta en riktig hemmapublik! Jag har inte träffat den andra författaren Erika tidigare så det ska bli väldigt intressant att få lyssna på henne också. Eftersom jag skriver för vuxna och hon för barn blir det en bra blandning för åhörarna, tror jag.

Såklart finns möjlighet att köpa en signerad bok!

En kul anekdot är att jag intervjuat kvinnan som äger bokhandeln, Marie, i mitt gamla jobb som journalist. Så är det faktiskt ganska ofta, att jag möter samma personer fast jag har bytt roll till antingen skolbibliotekarie eller författare, beroende på sammanhang. Bibliotekschefen som höll i scenintervjun under mitt boksläpp har jag också intervjuat som journalist, till exempel.

I övrigt har min omarbetning av manus fyra legat helt stilla, då jag åkte på en förkylning under höstlovet och har känt mig lite som bomull i huvudet den senaste veckan. Inte helt som planerat, men sådant är det ju, livet.

Nu blir det nya tag och uppladdning inför torsdag!

Lämna gärna en kommentar här!

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar