Skrivarhjärnan vilar inte...

22.12.2015 11:08

Tji fick jag som påstod att jag skulle vara ledig nu.

Tänkte inte på att skrivarhjärnan ogärna tar ledigt. Särskilt när jag precis innan jag bestämde mig för jullov hade läst igenom och klottrat manus nummer fyra fullt med redigeringsanvisningar till mig själv.

Då hörde skrivarhjärnan inte alls "jullov".

Då hörde den bara: Spännande, nu ska vi komma på en massa härliga idéer om fördjupar karaktärerna och gör skeendet mer dramatiskt. Så det har min hjärna sysslat med de senaste dagarna. Med jämna mellanrum får jag kila förbi skrivarhörnan och göra några anteckningar för att minnas allt som skrivarhjärnan hittat på.

Så kan det gå!

Hoppas ni får lite ledigt över jul.

Du kan läsa nya inlägg i denna blogg via RSS feed

Lämna gärna en kommentar här!

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar